Target Trading System


Kompleks handelssystem 5 (Fibonacci trading) Skrevet av Edward Revy 30. juni 2007 - 13:27. Traders ba om å legge inn noen strategier som vil fungere på mindre tidsrammer. Her er et veldig godt handelssystem som kan være verdt din oppmerksomhet. Når en næringsdrivende velger å bruke små tidsrammer (som 10 min, 15 min, 30 min 1 time), er det risiko for at feil er alltid høyere enn med større tidsrammer. Derfor er det veldig viktig å ha et veldig godt Forex trading system som kan gi råd om oppføringer med høye sjanser til å vinne og hva som er viktigere, det burde være i stand til å fortelle nøyaktig hvor du skal avslutte uten å måtte konstant overvåke prisen. Vær også oppmerksom på at flere tradere ser på diagrammer, jo mer har de en tendens til å ha kontroversielle følelser om suksessen til en nåværende åpen handel. Med all denne lange introduksjonen er det bare igjen å nevne at denne strategien vil kreve fra handelsmenn grunnleggende kunnskap om bruk av Fibonacci-verktøy. Hva er Fibonacci verktøy og hvordan du bruker det Bare Google forex fibonacci setning og du vil finne mye informasjon om det. Dette er trolig den eneste grunnen til at vi klassifiserte dette handelssystemet som Complex One, ikke alle handelsmenn er komfortable med å bruke Fibonacci-studier i Forex. Handelsoppsett: Tidsramme: noen over 5 minutter og mindre enn 3-4 timer. Valutapar: noen. Indikatorer: 5 WMA Se på prisbølgene. Finn den siste svinghøyde og den siste svingen, såkalte Fibonacci A swing og B swing. Trekk Fibonacci fra A til B. For å vite hvilken retning å trekke (opp eller ned) bare se på trenden hvis det er uklart, finn passende AB svinger og sett Fibonacci i begge retninger. Når du er ferdig, vent og se på retracement fra AB swing for å utfolde seg. Under retracement er det tre forhold som skal oppfylles for å vurdere handel: 1. Prisen må berøre 5 WMA. 2. Prisen må minst berøre 0.382 Fibonacci retracement nivå. 3. 0.618 Fibonacci retracement nivå må ikke mislykkes. Her betyr det at prisen ikke bør lukkes under (uptrend) over (downtrend) 0.618 retracement linje. Det kan berøre eller peke på det, men nivået må tåle angrepet. Når alle tre kriteriene er oppfylt, skriv inn når lyset er tydelig lukket over 5 WMA for Long entry, under - for Short. Stoppordre plasseres alltid 4-5 pips over (nedtrend) under (opptrend) 0.618 Fibonacci retracement nivå. Resultatmål er satt til 1.618 Fibonacci ekspansjonsnivå avledet fra punkt A. Mastre din Fibonacci tradingLearn Slik handler du ved hjelp av strategier bygget for å generere konsekvent daglig forsterkning Ukentlig inntekt. (Det har aldri vært enklere) for kundesupport: USAs regjeringskrevne ansvarsfraskrivelse - Forex, futures, aksjer og opsjonshandel er ikke egnet for alle. Det er en betydelig risiko for tap knyttet til handel med disse markedene. Tap kan og vil oppstå. Ingen system eller metode har noen gang blitt utviklet som kan garantere fortjeneste eller sikre frihet fra tap. Ingen representasjon eller implikasjon blir gjort for at bruker Trading Concepts metodikk eller system eller informasjonen i dette brevet vil generere fortjeneste eller sikre frihet fra tap. HYPOTETISKE ELLER SIMULERTE RESULTATRESULTATER HAR VISSE BEGRENSNINGER. I FORBINDELSE MED EN AKTUELL PRESTASJONSOPPTAK, FORTSATT SIMULERTE RESULTATER IKKE VIRKELIG HANDEL. OGSÅ SOM HANDLINGENE IKKE ER UTFØRT, HAR RESULTATENE KRAVET FORVERKET FOR KONSEKVENSEN, OM NOEN, AV VISSE MARKEDSFAKTORER, SOM SIKKER LIKVIDITET. SIMULERTE HANDELSPROGRAMMER I ALMINDELIGE ER OGSÅ FØLGENDE AT DE ER DESIGNERT MED HINDSIGHT. INGEN REPRESENTASJON SKAL GJORT AT ENKEL KONTO VIL ELLER ER LIKELIG Å HENT RESULTAT ELLER TAP SOM LIKKER SOM VISES. Copyright 2017 av Trading Concepts, Inc. JSTARS - Joint Surveillance og Target Attack Radar System, USA Det felles overvåkings - og målangrepradaranlegget (JSTARS) er et felles utviklingsprosjekt av US Air Force og Army som gir en luftbåren, stand-off range, overvåking og måloppkjøps radar og kommando - og kontrollsenter. I september 1996 ble JSTARS godkjent for fullprisproduksjon for 14 fly, hvorav den siste ble levert i august 2002. Tre andre fly ble levert mellom februar 2003 og mars 2005. Den 116. Air Control Wing driver JSTARS-flyet på Robins Air Force Base i Georgia. Den 116. er en blandet fløy med både luftvåpen og luftvaktpersonell. Felles STARS Overvåkning og Target Attack Radar System Program JSTARS gir grunnlagsinformasjon gjennom kommunikasjon via sikre dataforbindelser med kommandostyringer for luftvåpen, militære mobilstasjoner og militæranalysesentre langt fra konfliktpunktet. JSTARS gir et bilde av grunnsituasjonen som tilsvarer luftens situasjon som AWACS gir. JSTARS er i stand til å bestemme retningen, hastigheten og mønstrene av militær aktivitet av kjøretøy og helikoptre. JSTARS ble først deployert i Operation Desert Storm i 1991, når den fortsatt er i utvikling, og har siden blitt brukt for å støtte fredsbevarende operasjoner i Bosnia-Hercegovina og i Kosovo-krisen. quotJSTARS gir en luftbåren, stand-off rekkevidde, overvåkings - og måloppkjøpsradar og kommando - og kontrollsentre. Quot Eight JSTARS-fly fløy mer enn 50 oppdrag til støtte for Operation Iraqi Freedom i mars april 2003. På et standardoppdrag har flyet et mannskap av 21 med tre flybesetning og 19 systemoperatører. På en lang utholdenhetsoppgave har flyet et mannskap på 34, med seks flybesetning og 28 systemoperatører. JSTARS E-8C-fly Boeing 707-300-serien fly er JSTARS-flyet. Flyet er remanufactured på Northrop Grumman i Lake Charles, Louisiana, deretter overført til Battle Management Systems Division i Melbourne, Florida hvor elektronikken er installert og testet. Fremdriftssystemet til JSTARS-flyet består av fire Pratt amp Whitney JT3D-3B turbojetmotorer, som hver gir 18.000 lb trykk. Flyet har en flytrafikk på 11 timer eller 20 timer med påfylling av fly. I mars 2007 ble Northrop Grumman tildelt en kontrakt for gjenvinning av JSTARS-flåten. Pratt amp Whitney Seven Q Seven team ble valgt i januar 2007 for å gi det nye integrerte fremdriftspodsystemet inkludert PampW JT8D-219-motoren. Northrop Grumman startet arbeidet med det første testbåtflyet i mai 2008, og den første flyvningen til E-8C JSTARS med de nye motorene fant sted i desember 2008. Det første ettermonterte flyet vil bli levert i slutten av 2010, og programmet forventes ferdigstilt i 2013. JSTARS luftburet radaranlegg Radarsystemet er produsert av Northrop Grumman Norden Systems. En 24-tommers antenne er installert på undersiden av flyet, som mekanisk dreies og peker på skanning i høyde og skanner elektronisk i asimut for å bestemme plasseringen og overskriften til bevegelige mål. quot; Radarens hovedoperasjonsmoduser inkluderer bred områdeovervåking, fast målindikasjon, syntetisk blenderradar. quot Radarens hovedoperasjonsmoduser er bred områdeovervåkning, fast målindikasjon, syntetisk blenderradar, flytende målindikator og målklasseringsmodus. Det amerikanske luftvåpenet har tildelt Northrop Grumman en kontrakt for å utvikle neste generasjon JSTARS som en del av radarteknologiinnsatsprogrammet (RTIP). Den nye mye kraftigere radaren vil bli en elektronisk skannet 2D X-band aktiv aperture radar som vil ha en helikopter deteksjonsmodus og innvendig syntetisk blenderåpning (ISAR) imaging evne, samt MTI (flyttende mål indikator) modus, slik at sanntid avbildning av bevegelige objekter. Værradaranlegget ble oppgradert i 2004-05. JSTARS kommando - og styringssystem JSTARS-fly har 17 operasjonskonsoller og en navigasjonsforsvarskonsoll. En konsolloperatør kan gjennomføre sektorsøk med fokus på mindre sektorer og automatisk spore utvalgte mål. Faste høyverdier mål oppdages gjennom Synthetic Aperture Radar (SAR). Signalbehandlingsteknikker implementeres gjennom fire høyhastighets dataprosessorer, som hver kan utføre mer enn 600 millioner operasjoner per sekund. Behandlet informasjon distribueres via høyhastighets datakretser til taktiske operatører gjennom hele flyet. I 1997 tildelt amerikanske luftvåpen Northrop Grumman to kontrakter for et datamaskinutskiftingsprogram for å utnytte den nyeste kommersielle off-the-shelf-teknologien (COTS). Programmet integrerer nye Compaq AlphaServer GS-320 sentrale datamaskiner som er betydelig raskere enn det opprinnelige systemet. De programmerbare signalprosessorene er erstattet, og en høykapasitetsbryter og fiberoptisk kabel erstatter det kobber-kablede arbeidsstasjonsnettverket. Det første oppgraderte flyet under PC-erstatningsplanen ble levert i februar 2002, og programmet ble fullført i august 2005. JSTARS-fly blir utstyrt med Force XXI Battle Command, Brigade og Below (FBCB2) Blue Force-sporing, noe som forbedrer signifikant evnen til å lokalisere og spore bevegelsen av vennlige bakken styrker. Kommunikasjon JSTARS har sikker tale - og datalink til kommando - og kommunikasjonsstasjonene i armysene og til kommandosentrene for luftvåpen. Stemmekommunikasjonssystemer omfatter 12 krypterte UHF-radioer, to krypterte HF-radioer, tre VHF-krypterte radioer med bestemmelse for enkeltkanals bakken og luftbårne radiosystemer (SINCGARS) og flere intercomnett. Kvartalsflyene er utstyrt med FBCB2 Blue Force tracking. quot De digitale datalinkene inkluderer en satellittkommunikasjonslänk (SATCOM), en overvåkings - og kontrolldatalink (SCDL) for overføring til mobile jordstasjoner og Joint Tactical Information Distribution System (JTIDS). JTIDS gir taktisk luftnavigasjon (TACAN) drift og Tactical Data Information Link-J (TADIL-J) generering og prosessering. De kubiske forsvarssystemene SCDL er en tidsdeling med flere tilgangsdata som inneholder fleksibel frekvensstyring. Systemet bruker bredbåndsfrekvenshopping, koding og datadiversitet for å oppnå robusthet mot fiendtlig fastkjøring. Uplink transmisjoner bruker en moduleringsteknikk for å bestemme stiforsinkelsen mellom bakken systemmodulen og E-8 flyet.

Comments

Popular posts from this blog

Osnovna Skola Forexa

Innskudds Instaforex Indonesia

Global Handelssystemer Strike Teknologi