Golf Trading Strategier


Din forespørsel er blokkert. Hvis du mottar denne sikkerhetssiden, har du klikket på en kobling som har aktivert våre sikkerhetspolitikker eller har forsøkt å få tilgang til nettstedet fra en usikker kilde. Hvis du forsøker å få tilgang til nettstedet fra et av disse landene: India, Ukraina, Algerie, Angola, Benin, Botswana, Burkina Faso, Burundi, Kamerun, Kapp Verde, Sentral-Afrika, Tsjad, Komorene, Demokratiske Republikken Kongo, Djibouti, Egypt, Ekvatorialguinea, Eritrea, Etiopia, Gabon, Ghana, Guinea, Guinea-Bissau, Kenya, Lesotho, Liberia, Libya, Madagaskar, Malawi, Mali, Mauritania, Mauritius, Marokko, Mosambik, Namibia, Niger, Nigeria, Pakistan, Republikken Kongo, Rwanda, São Tomé og Prinsipp, Senegal, Seychellene, Sierra Leone, Sudan, Swaziland, Tanzania, Gambia, Togo, Tunisia, Uganda, Zambia, Zimbabwe Vennligst send e-post securitywrxhosting med en statisk IP-adresse og kort beskrivelse av tilgangen til nettstedet . Hvis du føler at du har blitt blokkert feil, vennligst kontakt oss ved å klikke på e-postadressen ovenfor, legger du automatisk til noen viktige detaljer i e-posten for å undersøke problemet. Hvis koblingen ikke virker, vennligst kopier og lim inn all informasjon nedenfor til en e-post til securitywrxhosting Klientkilde IP-adresse: Hei Mark og Cameron, jeg ville bare si Takk til dere begge for dine gode videoer og daglige markedssignaler og analyse. Jeg begynner nå å få konsekvent fortjeneste hver måned, og min kone gjør det enda bedre enn meg David R. London, England Gentleman, din presentasjonsstil og ferdighet er førsteklasses. Du dekket så mange områder der jeg tydeligvis hadde hull i forståelsen min. Min handel går så mye bedre nå som jeg har samarbeidet med Magnetic. Takk, takk og takk. Salman Z. Edinburgh, Scotland Guys, siden jeg startet abonnementet, har jeg hatt en fortjeneste på 990, det er en 11 økning. Min familie og jeg takker deg. John M. London, England DAX30 er et av de største markedene i Europa, og måler prestasjonene til toppstandardene til topp 30 største tyske selskaper når det gjelder ordregnskapsverdi og markedsverdi. Volatilitet av DAX Du vil konsekvent se hellip Les mer Mark og jeg er ute denne uken på ferie, men mens Mark spilte golf på Blue Canyon, Phuket, og jeg gikk om bord på et fly i Vietnam, trakk vi 1700 GBP for MT huskontoen. Ikke dårlig for hellip Les mer Vi hadde en flott begivenhet i Melbourne over helgen. Takk til teamet på LTG Goldrock for all hjelp. Her følger vi våre første australske regler footy med David Elesworth Mark Austin Michae lKane og et skudd hellip Les mer Vi la til en annen 6,83 til vår tally denne måneden for å gi oss opptil 99 ROI på vår konto siden juni startdato Alle våre resultater er uavhengig verifisert. Hvis du vil bli med på våre medlemmer i vår hellip Les merThe Golf Marketing Bible vil dramatisk forbedre dine klubber Golf Marketing Performance Kjære Golf Course Eier, leder, profesjonell eller Marketing Director: I disse vanskelige tider er ingenting viktigere for din virksomhet og personlig suksess enn din evne til å tiltrekke seg nye kunder. Golf Marketing Bible har svarene du trenger for å generere spillere, medlemmer, utflukter, rom netter og fortjeneste Mitt navn er Andrew Wood. President of Legendary Marketing, og i de siste to tiårene har jeg jobbet med over 1500 golfklubber i over 20 forskjellige land. Jeg var en pioner i markedsføring av golf på internett, via e-post og sosiale medier. Jeg regnes mest av golfbransjen for å være verdens fremste ekspert på golfmarkedsføring. Min bestselgende bok The Golf Marketing Bible vil gi deg og din klubb en komplett BULLETPROOF BLUEPRINT til Golf Marketing suksess og fortjener Jam-pakket med 487 sider eller tilgjengelig som over 10 timers lyd, de påvist golfmarkedsføringsstrategiene, vil du oppdage dramatisk øke din golfmarkedsføring. om du har en daglig avgiftstransaksjon som ser etter lek, en privat klubb som ser etter medlemmer, en eiendomsoperasjon som ser etter salg eller en golfskole som ser etter studenter. Golf Marketing Bible er svaret på å generere en enorm mengde lønnsomme kundeemner. Denne boken er ganske enkelt den aller beste investeringen du muligens kan gjøre i klubben din eller din karriere. Hvis det ikke er den beste informasjonen du noen gang har lest om markedsføring av din golfoperasjon, send den bare tilbake for full refusjon. Vi bruker Golf Marketing Bible som den endelige veiledningen til markedsføring av våre prosjekter i over et dusin fylker Keith Haslam Administrerende direktør, Braemar Golf Only En person i et hvilket som helst marked kan bruke denne single marketing hemmeligheten til utmarkedet alle andre klubber i byen. Du trenger ikke å være den største eller den beste - bare ha dette hemmelige våpenet. Få det nå før konkurrentene dine øker inntektene dine dramatisk med disse idiotsikre taktikkene: Hvordan skille seg ut fra konkurrentene dine med en unik salgsoppstilling som tiltrekker seg forretninger til din klubb BLOCKBUSTER OFFERS - Hvordan gjøre forbløffende fortjeneste ved en enkel, men genial måte å omstrukturere tilbudene dine. Den enkle strategien Doral bruker for å få 300 en runde, og hvordan du kan stjele den til å doble prisene. Over 50 forskjellige golfmarkedsføringskampanjer for å kjøre spillere, potensielle kunder og salg Unngå fellen av GIANT golfmarkedsmisfunnet som suger 97 av klubber som markedsfører budsjett ned i et svart hull uten mulighet for retur for pengene. Hvis du er som meg, er du stadig leter etter måter å forbedre virksomheten din og bli mer kunnskapsrik om bransjen. Golf Marketing Bibelen er et MÅ LESES hvis du er involvert i golfbanen operasjoner. Vi kjøpte 100 eksemplarer og gjorde det obligatorisk å lese for alle våre ledere. Det er egentlig hva tittelen sier. Bibelen for vår virksomhet Aaron T. Gleason, regionaldirektør, Walters Golf Management, St. Louis, MO Med over 25 års erfaring i bransjen, inkludert over 20 år i ledende stillinger med profittbransjen, ClubCorp, I har aldri sett en så omfattende bok om alle aspekter av Golf Marketing som i Golf Marketing Bible. Det er bransjestandarden og må for enhver klubb eller industri profesjonell som er seriøs med å oppnå resultater. Bob Devitz, tidligere SR-direktør, ClubCorp Lær hvordan man mestrer kunsten og vitenskapen om effektiv Golf Advertising amp Collateral Du vil oppdage hvorfor 80 av din nåværende golfmarkedsføring kan være et vanvittig sløsing med pengene dine. Pluss en påvist, sikker brann måte å øke svaret og fortjenesten til hver annonse du plasserer og hvert brev du sender. Jeg snakker om dobling eller tredobling av annonseringseffektiviteten din i løpet av få minutter. Hvordan ikke bli bedt av grafiske designere, reklamebyråer eller magasinsalgsrepresentanter. Bruk denne raske og enkle 10-punkts testen til hver annonse, og lær å se en garantert DUD før du sparer pengene dine som kjører annonsen. De fem hemmelighetene til massiv respons Hvorfor de fleste klubber er forført av Law of Large Numbers og hvordan man kan unngå felle Gjør annonsene dine 30 mer effektive med en enkel type stilendring Hvordan øke du svaret på hver kupong opptil 33 ved å legge til et enkelt grafikk i nederste hjørne av kupongen Hvordan få annonsen til å skille seg ut selv når den går i en publikasjon med 50 av dine nærmeste konkurrenter. Hvis du er en klubbleder, golfprofessor, utvikler eller kursseier, må du lese denne boken før konkurrentene dine gjør Barry Owens, administrerende direktør, Treetops Resort, MI. Omtrent alle PGA-medlemmer kan ha glede av å lese The Golf Marketing Bible. John Reger, Jr. PGA NFPGA President amp President, Briefcase Golf, Inc. Insiders Guide til Internett og Golf Email Marketing Internett tilbyr deg den raskeste og mest kostnadseffektive måten å golf suksess på golf, men bare når den brukes riktig og i forbindelse med strategisk sosial og offline markedsføring. Klipp gjennom mytene og oppdag hvordan du låser opp det sanne potensialet til Internett for klubben din. Hvordan kjøre MASSIV trafikk til ditt nettsted. Hvordan unngå de 25 største dødelige webdesignfeil De 4 kritiske elementene din hjemmeside må inneholde. Hvis du mangler en av disse, mister du tusenvis av dollar en sesonggaranti. Slik bygger du raskt en massiv epostdatabase. Hvordan får du din e-postmelding? Les 40 av hele e-posten din. Blokkeres. Lær hvordan du kan slå SPAM-filtre, slik at ditt legitime tilbud kommer til potensielle kunder og kunder. Hvilke e-post kampanjer fungerer best uten diskontering - du får konkrete eksempler. Slik får du automatisk spillere som kommer tilbake til ditt nettsted hver eneste måned. Steg-for-trinnet behandler et kurs som brukes til å bygge en komplett database med over 20.000 spillere på mindre enn 90 dager. 50 stealth golfmarkedsføring taktikk du kan bruke til å tredoble din e-post database i 90 dager eller mindre. Den ultimate e-posthemmelen Trekk et 8,2 - 62,3 svar på hver epost du sender (sammenlignet med den pinlige bransjestandarden på bare 0,3) Stonebridge startet med en e-postdatabase på 1500. Vi sendte ut den foreslåtte e-posten og hadde 500 svar. Den virale effekten, henvisning, var bare sjenert av 12.000 unike oppføringer. Unødvendig å si, vi var helt overkjørt med golfere og ventelister på slutten av kampanjen. Vår database har vokst fra 1500 til 14000 på bare 48 dager Paul Phillips, konsernsjef, Stonebridge Inside Secrets of Social Media Revolution Sett den fantastiske kraften av sosiale medier til å jobbe for din golfklubb å kjøre spill, deltakelse og fortjeneste Det er en svimlende utvalg av sosiale medier å velge mellom, inkludert Twitter, Facebook, My Space, LinkedIn, Fast Pitch, Blogging og You Tube, for å nevne noen få. Det er vanskelig å vite hvor du skal begynne, vanskelig å vite hvilke som er verdifulle og vanskeligere å finne ut av hvordan du tjener penger på investering eller tid i noen av dem. Selv om du gjør det vanskelig å finne ut akkurat hvem som skal gjøre alt som tweeting og blogging Ja, du kan tjene penger på Facebook Hvordan bruke sosiale medier til å engasjere, utdanne, underholde og deretter selge Svar på de 3 nøkkelspørsmålene alle vil vite om sosiale medier: Hvorfor skal jeg gjøre det Hva skal jeg si Og hva skal jeg si hvor ofte skal jeg gjøre det? Hvordan bygge buzz og merkevare ved å blogge PLUS klare korte kutt til godt innhold for travle mennesker. Hvordan raskt og enkelt øke listen over fans og følgere på Facebook og Twitter. Innvendige tips og triks for å maksimere bruken av sosiale medier, inkludert hvordan du legger 80 av innleggene dine på auto-pilot Hvordan utnytte kraften til Youtube til å lage deg selv, ditt kurs, feriested eller golfskole, en tv-stjerne Kraften til Linkedin Hvordan få deg beskjed om å gå viral Og mye, mye mer. Hei Andrew har nettopp avsluttet Golf Marketing Bible, strålende les Darren McGloughlin, UK. Grow Your Golf Membership Straks med Golf Marketing Strategies som virkelig fungerer i dagens tøft miljø. Det er ikke så enkelt å selge golfmedlemskap som det pleide å være. Men hvis du bruker den nyeste taktikken Unveiled i Golf Marketing Bible mens konkurrentene dine klager på økonomien, vil du bygge en venteliste Strategier Ill share inkluderer: Hvordan en klubb solgte 87 golf medlemskap på 25 000 en pop, bruker kun 30 000. De nære bevoktet hemmelighetene til 3-trinns golf medlemskapsprosessen som gir flere medlemmer enn noen annen tilnærming. Hvordan generere mer enn 400 målrettede kundeemner for klubben din mens du bruker mindre enn 10 000 Den utrolige grunnen til at de fleste klubber ikke kan selge golfmedlemskap og hvordan du raskt kan fikse det. Nine sjelden brukte teknikker for å doble medlemskap på nesten ingen kostnader. Hvordan være en helt i klubben din ved å øke deltagelsen i EVERY CLUB EVENT innen 20-33 med nesten ingen innsats. Det mest proaktive og lønnsomme golfmarkedsføringsprogrammet jeg har sett på over 30 år i golfbransjen. Don Carpenter, GM, San Diego, Ca Direct Mail - Din golfklubbs hemmelige våpen for å øke responsen, bygge lojalitet og ødelegge konkurransen. Veldig få mennesker forstår virkelig den utrolige inntektsgivende kraften til direkte post. De som gjør er nesten alltid millionærer og har aldri problemer med å tiltrekke seg virksomheten. Det er rett og slett ingen mer forutsigbar måte å generere massiv inntekt for klubben din enn gjennom direkte responsmarkedsføring, men du må følge et forsiktig sett med regler for å få det til å fungere for deg. Oppdag Insider-hemmeligheter for å rette respons, inkludert: Hvorfor mislykkes de fleste direkte postkampanjer og hvordan å unngå de vanlige feilene de fleste klubber gjør. Hvordan skrive millioner dollar salgsbrev til å generere golf medlemskap, golf utflukter eller eiendomsmegling salg. Slik skriver du en killer overskrift som stopper det tiltenkte publikumet ditt kaldt, griper dem i halsen, og gjør at de umiddelbart svarer på tilbudet ditt (Finn de riktige utløserordene som vil presse leseren din til å slippe alt for å lese annonsen din.) Insiderhemmeligheter av verdens beste tekstforfattere - små kjente hemmeligheter som gir deg kanten. Ved å bruke de riktige kraftordene, legger du så mye haster på kopien din vil ikke kunne sove før han ga deg penger. Den ene konvolutten som ingen i sivilisasjonens historie aldri har åpnet. Hvordan velge riktig adresseliste for eksepsjonell respons. Slik selger du prospektet tre forskjellige måter i samme stykke. Ved å bruke denne metoden vil TRIPLE responsresponsene dine umiddelbart TRIPLE. Alle bransjer har sine egne unike egenskaper hvis du er i golfbransjen, dette er et must-read. Ingen annen bok takler vanskeligheter i golfindustrien og tilbyr detaljerte løsninger som denne juvelen. Andrew Barker, FL Hvordan øke salget i hver avdeling Ingen steder er utbetalingen til bunnlinjen raskere eller mer dramatisk enn ved en liten økning i salgsferdigheter. Du får detaljert informasjon om hvordan du får alle på teamet ditt involvert i å selge mer enn du noen gang trodde mulig. Og det inkluderer dine folk som ikke tror de er i salg. Hemmelighetene til å raskt knytte seg til og kvalifisere, prospekter. Slik strukturerer du salgspresentasjonen, slik at prospekter selger seg Hemmelighetene til å håndtere innvendinger og avsluttende salg - denne delen alene kan firedoble ditt avsluttingsforhold og inntekter Hvordan få spillere tilbake igjen og igjen med et kundeloyalitetsprogram som er så enkelt at ingen av dine konkurrenter vil noensinne finne ut det. Hvorfor du må bryte reglene i konvensjonen for å dominere markedet ditt. Slik automatiserer du oppfølging for garanterte resultater. Hvordan selge golf eiendommer like enkelt som å knytte prikkene. Pluss mye mer Faktisk deler jeg ideer med deg som er så snillende kloge at du ikke kan stoppe deg selv fra å smilende bare tenke på den positive effekten de har på bedriften din. Vår medlemskapsregissør begynte å bruke salgsteknikker fra The Golf Marketing Bible. Lukket 4 av de første 5 prospektene som bruker salget stenger og transaksjonert 7 medlemskaps salg i november og desember. I Detroit er det en stor bonus å lukke medlemskapsalg (ikke si 7) på den tiden av året. Takk Brian Bach, GM, Edgewood, CC, medlem eid privat klubb, handel, MI Andrew, du har forandret verden min. Jeg fortsetter å lytte til din Golf Marketing Bible på min pendle til jobb og tilbake. Du er et ikon i bransjen, og jeg takker for at du deler din kunnskap. Med vennlig hilsen Kim Leclercq, CMP, Medlemskapsdirektør, Quilchena G amp CC, Richmond, BC. For daglig avgift kan utflugter være ryggraden i sin virksomhet, mens private alltid klubber nyter den ekstra inntekten de gir. Nesten alle er enige om at utenfor turneringer og veldedighetshendelser er blant de mest lukrative og ettertraktede virksomhetene i golfbransjen På grunn av dette er konkurranse for å tiltrekke seg slike hendelser voldsom på mange markeder og krever et eget og fokusert markedsføringssystem hvis du skal lykkes . Prosessen for suksess endres ikke. Du må bygge en stor database med turprospekter. Markedet til dem for å generere potensielle kunder. Selg dem på ideen om å ha en hendelse på klubben din. Følg deretter opp slik at de gjør det samme neste år. Følg Legendary Golf Outing Suksessystemet som er gitt på de følgende sidene, og du vil ikke bare øke din tur, men du vil dominere markedet. Hvordan bygge en kvalifisert database med 400 utfluktsperspektiver på 90 dager eller mindre. Hvordan utvikle et post-oppfølgingssystem Thunderbolt Marketing som bringer inn en fortsatt strøm av kundeemner gjennom hele året. Hvordan øke salget ditt betydelig ved å skape et salgssystem. Hvordan pakke arrangementet ditt for å gjøre dem mer attraktive Hvordan maksimere inntektene dine fra hver hendelse. Hvordan produsere forbløffende oppfølging Andrew, jeg har deltatt på to seminarer og lest boken din. Jeg har lært mye av informasjonen din og bare ønsket å si takk Jon Rife, PGA Professional Plus mye, mye mer, ikke bare ta mitt ord for det Hør på hva andre i over 50 land rundt om i verden må si om golfen Marketing Bible Brilliant Selv om den er ment som markedsføringsguide for golfbransjen, er Golf Marketing Bible et must for alle markedsføringsledere uavhengig av deres målgruppe. Det er mange nyttige teknikker og strategier som kan bli tweaked for å bli gjeldende for de fleste annonseringskampanjer. Saken i punkt, jeg er for tiden mellom jobbmuligheter og har sendt en deluge av dekselbrev ut med mitt CV. Resultatene har vært ved siden av null. Etter å ha lest The Golf Marketing Bible, bestemte jeg meg for å implementere noen av strategiene i mitt neste dekselbrev. Litt uortodoks, men hva pokker. det kunne ikke skade. Høyre Utrolig. Første brev ut landet meg et intervju med et ledelseskonsulentfirma i Chicago. Den andre bokstaven landet meg et intervju for en stilling i Florida. Alt på mindre enn en uke Brilliant Next opp på min haug med må lese materialer er Cunningly Clever Marketing. JD Mitt navn er Susan, og jeg vil fortelle deg hvor mye jeg har hatt glede av å lese bøkene dine. Golf Marketing Bibelen, Cunningly Clever Marketing, og Cunningly Clever Selling. Jeg følger deg også på Twitter og leser bloggene dine. Fortsett det store arbeidet Det aller beste, Susan Iadarola, jeg kom inn for to av seminarene dine på PGA-showet i Orlando i år. Jeg kjøper The Golf Marketing Bible i fjor og Cunningly Clever Marketing i år. Jeg kunne ikke vente med å begynne å lese det etter å ha lyttet til visdommen din under seminarene. Når jeg begynte å lese det, kunne jeg ikke legge det ned. Jeg leste nesten hele boken under mine flyreiser tilbake til Nord-Dakota. Det er virkelig jam-pakket med alle slags gode markedsføringsideer. Takk så mye for disse flotte bøkene. David Solga, CGCSPGA Direktør for Golf, Bully Pulpit GC, Medora ND Jeg har nylig lest The Golf Marketing Bible cover for å dekke, og jeg vil si takk. Vår bransje trenger ditt lederskap dårlig. Jeg har lenge sagt at golfspesialister (selv om dyktige og talentfulle) generelt ikke er veldig gode forretningsfolk og absolutt ikke markedsførere. Du har gjort en utrolig jobb med å samle informasjon, ferdigheter og teknikker som trengs for å lykkes i golfindustrien, takk. Jeg vet at du også profiterer av dette ventureet (bra for deg), men det er det du får når du gir produkter og tjenester som trengs for Gene Powell PGA Master Professional Møllebanen, OH Jeg finner Golf Marketing Bibelen veldig, veldig nyttig . Jeg har alltid denne boken min side. Marcus fra Glen of the Downs GC Du kommer til å tjene tilbake ti ganger Investeringen din aller første gang du bruker enda en av strategiene i denne boken For de fleste golfklubber, hvis det du leser bringer inn bare noen flere medlemmer, golf utflukter, bryllup, banketter eller kontanter i daglig avgiftskunder - og gir deg ny taktikk for å fortsette å bringe inn flere kunder - du er i stand til å skrive ut penger. Faktisk øker du kontantstrømmen på så mange forskjellige måter, du vil lure på hvor alle pengene gjemte. Helt ærlig vil dette være den beste investeringen du noensinne har gjort i klubben din for avkastning. Hva mer garanterer jeg det Ingen risiko for deg med vår 90-dagers pengene tilbake-garanti Med vår garanti for strykepenger, har du ingenting å tape og titusenvis av dollar for å få tak i den spennende, praktiske og beviste informasjonen i denne boken. Du har tre fulle MÅNEDER for å avgjøre om dette fungerer for deg Hvis du ikke er enig i at informasjonen og strategiene i The Golf Marketing Bible er verdt en tusen ganger DEKSPRISEN i kaldt hardt kontanter til klubben din, send det bare tilbake for en fullstendig refusjon. Invester nå og maksimere klubbinntektene dine umiddelbart. Bestill nå Hard Copy Book 97 - SampH Audio 147 (Øyeblikkelig nedlasting) Hard Copy Book And Audio 197 (Øyeblikkelig nedlasting av lyd, bok sendt) Hard Cover Book Only - 97 SampH 2013 Golf Marketing Bible med 60 nye sider på sosiale medier Jam-pakket med over 450 sider av banebrytende strategier for å starte en hvilken som helst klubb, feriested eller golf eiendomsvirksomhet Golf Marketing Bible vil gi klubben fantastiske resultater og en komplett BULLETPROOF BLUEPRINT til Golf Marketing suksess og fortjeneste Uansett hvilken del av landet eller hvilket land du er i. Uansett hvilken type kurs du kjører, vil Golf Marketing Bible øke inntektene for klubben din, garantert eller pengene dine tilbake. Audio Instant Download - 147 Over 12 timer med banebrytende lyd som vil slå du inn i et golfmarkedsføringsgeni. Nyt de kraftige ideene i Golf Marketing Bible i bilen din eller på din iPhone med vårt umiddelbare nedlastingsalternativ. Hard Cover Book og lyd Øyeblikkelig nedlasting - Best Deal - Only 197 Lytt til lydboken i komforten til din bil eller bekvemmelighet på din Smartphone, mens du holder en praktisk referanse kopi av boken i nærheten for å se gjennom grafikk og eksempler. Forfatter, Andrew Wood er verdens ledende ekspert på golfmarkedsføring Født i Oxford, England og vokste opp i Midlands fylke i Shropshire, innvandret Andrew Wood til Amerika i 1980 for å lese en karriere som profesjonell golfspiller. Dessverre fant mangel på talent ham tilbake og han fant ved et uhell en liten karate skole i Sør-California. Etter å ha slitt for å overleve i 18 måneder som småbedriftseier bestemte han seg for å fokusere all sin oppmerksomhet på markedsføring. Dette fokuset betalte seg raskt, og han økte raskt inntektene til seks figurer, mens han fortsatt var i tjueårene. Hans første interesse for markedsføring ble til en lidenskap, og han omsatte raskt enkeltskolen til en nasjonal franchise på over 400 enheter. Etter å ha solgt ut karate-virksomheten på slutten av 90-tallet flyttet han til Florida der han grunnla Legendary Marketing, en virksomhet designet for å kombinere sin lidenskap for golf og reise med sin markedsføringsekspertise. Legendariske bygget raskt et navn for seg selv i golfindustrien med innovative nettsider, sosiale medier og online kampanjer. I løpet av det siste tiåret har Wood jobbet med over 1500 golfklubber, alpinanlegg og utviklinger, i over tjue land. Hans klienter inkluderer egenskaper i USA, Canada, England, Skottland, Irland, Frankrike, Spania, Russland, Karibia og Marokko for å nevne noen få. Forfatter av over 20 salgs - og markedsføringsbøker, inkludert Cunningly Clever Marketing. Cunningly Clever Selling. Cunningly Clever Entrepreneur og Golf Marketing Bible. A-Z Guide til medlemskap markedsføring og mange flere. Han regnes som verdens ledende ekspert innen golf, feriested og eiendomsmarkedsføring og snakkes til tusenvis av publikum over hele verden på dette og andre emner fra hans bøker. En pioner i internettmarkedsføring hans kreative talent, ut av esken ideer og copywriting ferdigheter er kjernen i hans ekspertise. Betraktet som en av de beste markedsføringshensynene i verden hans evne til å generere kundeemner og øke inntektene. I fritiden reiser han verden, spiller golf amp tennis, skriver bøker og sporadisk løper biler

Comments

Popular posts from this blog

Global Handelssystemer Strike Teknologi

Tebow Trade Alternativer

Postfinance Forex Trading